Bilder a la france

Vi anlände till Frankrike på lördag kväll, ingen hade tänkt så långt som att boka ett hotell (jag är ett planeringsfreak så jag blev själv förvånad att jag inte hade hunnit tänka så långt). Vi hyrde nämligen ett hus men det skulle inte bli tillgängligt förrän på söndagen. Resultatet av detta blev en väldigt lång dag, vi fick köra runt och leta hotell hela natten men varenda hotell var uppbokat så vi sov ingenting den natten. Söndagen bestod därför mestadels av sömn men senare på kvällen utforskade vi byn lite. Jag har valt ut lite bilder från första kvällen, mer orkar jag inte fixa nu men det kommer imorgon.


Utsikten från bilen på väg till vårat hus


Första kvällen var det dans och liveband precis utanför vårat hus


I byn var det tivoli och lotterier


Så här såg det ut första och i stort sett alla kvällar, vin eller la dunk som vi kallade det


Kvällen avslutades med en fin solnedgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0