Rättelse och shoppingtips

"Kjolen" från Monki är tydligen en tröja. Om jag hinner imorgon mellan all packning och allt så får jag gå och kolla då. Ett annat tips är att kolla Wedins, jag hörde förut att de ska stänga ner alla sina skobutiker och istället satsa på deras Accent butiker. Därför har nu Wedins butikerna halva rea priset på mycket. Jag hittade ett par jätte snygga stövlar till hösten som hade kostat 500 kr och nu kostade 200 men jag slog inte till för jag har redan ett par svarta stövlar och behöver alla pengar jag kan få till Frankrike. Det fanns även ett par ur snygga stentvättade jeans på H&M, hittar dem inte på hemsidan men snygga var de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0