Så jävla onödigt

Här sitter jag och är lite arg, vi spelade som sagt match idag och jag borde vara glad för det blev oavgjort. Visst vi borde ha vunnit för det andra laget vi mötte var inte så bra men det jag är arg över är att jag lika bra hade kunnat stanna hemma. Jag fick spela i 15 minuter i första halvlek, och ingenting i andra halvlek och jag var inte ens dålig under den tiden jag fick spela. Jag förstår att andra kanske är bättre än mig och bla bla men då vill jag hellre vara hemma och sova när jag har min första och tidiga skoldag imorgon. Sen har jag i och för sig varit borta i 2 veckor och inte tränat, men vissa som varit borta i 5 månader fick spela mer än mig och tjejer från det yngre laget fick spela mer än mig. Usch sådant gör mig arg.
Nu blir det bums i säng för min del så att jag orkar med skolan imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0