All I want for christmas


Bilder: apoteket.se, bikbok.se, makeupstore.se, buybymarcus.com, xbox.com

Detta är vad min önskelista består av. Eftersom jag försöker spara pengar och inte kan shoppa speciellt mycket själv så har jag koncentrerat mig på att önska mig saker jag behöver mer än saker jag vill ha. Visst finns det jätte mycket kläder jag vill ha just nu men i ärlighetens namn så är min garderob redan överfull. Därför önskar jag mig en ansiktsmask som jag tidigare testat och är jätte bra, en toner från makeup store, nattkräm från apoteket, spelet Lips till Xbox 360, presentkort hos Bikbok så att jag kan köpa de snygga jeansen samt pengar till min Irlands resa i Januari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0