Mellandags rea rapport


Jag har precis kommit hem från ett kaosigt Skärholmen centrum, jag vill inte ens veta hur det är i stan. Jag tyckte att Monkis rea var väldigt bra och där fyndade jag kjolen på bilden. Gina Tricot var helt kaos och om ni inte tycker om köer och trängas med andra så är Gina Tricot inte att rekommendera. Det var långa köer både till provrum och kassor. T-shiten på bilden har jag kollat in innan och nu var den på rea så var tvungen att slå till. Bik boks rea var väldigt urplockad och Topshops rea var ganska tråkig. Ska klippa mig i stan imorgon så får se om jag tittar in i ytterligare någon affär då eller om jag hoppar trängsel då.

Kommentarer
Postat av: josephine

snygga :)

2008-12-26 @ 19:28:15
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0