Min födelsedag


Tröja: Monki, Byxor: Cubus, Skor: din sko, Halsduk: H&M, Jacka: second hand, Blomma i håret: Make up store

Det här hade jag på mig ikväll på restaurangen och byxorna är även de jag köpte idag som jag skulle visa men jag kunde inte vänta så tog på mig dem direkt. Hittade dem på rea hos Cubus för 70 kr, ett kap! Blomman fick jag idag, den kom med en toner från Make up store, har bara knutit fast den på en tofs.
Har haft en jätte bra födelsedag förutom att mitt revben just nu är värre än någonsin. Var på gymet idag vilket var väldigt dumt för när jag kom hem fick jag jätte ont. Nu kan jag varken hosta eller ens böja mig ner så nu är det tyvärr slut tränat för mig på några dagar eller veckor. Imorgon kommer bilder från kvällen och bilder på mina fina födelsedags presenter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0