Stress och idol


Idag börjat mitt jullov, typ. Har jobb på måndag och skola tisdag så egentligen börjar det officiellt på onsdag men idag var sista dagen på praktiken och jag fick en jätte fin tröja som jag ska visa sen. Jag trodde att jag nu äntligen kan koppla av lite men eftersom jag inte hunnit med att göra något annat än att ha praktik och träna de senaste 3 veckorna så har jag skjutit upp allting fram till nu. Jag har 1 vecka på mig att köpa alla julklapparna, jag måste sola helst 2 gånger innan jag åker till Irland 7de januari, jag måste klippa mig så snart det går, jag måste hinna jobba och fixa mellandags rean innan Irland och jag måste hinna skriva ihop ett arbete innan Irland. Så mycket för avkoppling.
Idol börjar om cirka en kvart så nu ska jag i alla fall få koppla av ett litet tag. Vem tror ni vinner? Jag tycker absolut Kevin är bäst men gillar Alice också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0