Grrrr

Jag är fortfarande arg och ska därför nu gå ut och försöka springa av mig min ilska. Jag har försökt ringa 3 olika nätbutiker som säljer linser och frågat om de kan hjälpa mig att försöka lista ut vad jag har för stryka. Jag vet nämligen vad jag har för styrka när det kommer till glasögon, men den styrkan är inte samma som på linser. Eftersom jag bara ska ha linserna i 2 veckor så är det inte jätte noga att det är exakt rätt så länge jag inte är halvblind men alla har bara sagt att de inte kan hjälpa mig alls. Allt jag behöver är ungefär hur stor skillnaden mellan styrkan på linser och styrkan på glasögon är men icke sa nicke.
Jag lägger upp en dagens efter jag sprungit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0