Söndag


T-shirt: H&M Fashion Against Aids, Shorts: Second hand

Min lillebrorsa tjatade om att han var hungrig och jag behövde handla så vi tog cyklarna och cyklade upp till affären och bredvid affären ligger Mcdonalds så vi fick även i oss något att äta. Alldeles för varmt och jag är alldeles för slut för att laga mat så det var perfekt. Jag behövde en cykel vänlig och sval klädsel så detta fick det bli.
Jag har tröttnat otroligt mycket på mina kläder. Det känns som om jag konstant köper nya kläder men som om de aldrig riktigt vill funka ihop. Igår stod jag och prövade kläder i en halvtimme innan jag bestämde mig. Sen tycker jag alltid att det är svårare att klä sig med lite kläder än med mycket vilket bara få mig att längta till hösten, inte vädermässigt men klädmässigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0