Kan du Photoshop?

Nu när jag börjat blogga inser jag att jag inte är så haj på phosotshop som jag trodde. Jag pluggade media på gymnasiet och läse ett flertal datakurser och jobbade även en del i Photoshop men jag kommer inte ihåg mycket. Jag jobbar även mycket med photoshop i mitt jobb men där kan jag endast det jag behvöer kunna. Jag kände att jag ville lära mig mer så jag sökte på google. Jag hittade då en sida som heter moderskeppet. Där kan man hitta gratis guider och även en inspelad guide där man ser exakt hur man gör vissa grejer.

Jag sitter just nu och kollar igenom filmen, när jag är klar kan jag berätta om jag tyckte den var bra eller ej. Klicka här om ni också vill se filmen eller ladda ner ett text dokument som guide.

Kommentarer
Postat av: Madde

Kika gärna in!!!

2008-06-19 @ 17:12:32
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0