Mina tatueringar

Usch vilken seg dag detta är för min del, allt går liksom i slow motion känns det som. Jag lovade i alla fall att visa er mina tatueringar så här är dem. Jag ber om ursäkt för att de är lite suddiga men det är svårt att fota sina egna tatueringar.

Denna tatuering gjorde jag när jag var på språkresa i England, jag var inte full eller något sådant men däremot så var jag minderårig. Jag var ungefär 16 år när jag gjorde denna, så den är alltså 7 år gammal. Den sitter på baksidan av axeln och var jätte svår att fota själv så den blev jätte suddig. Får be någon i familjen ta en bättre bild ikväll.

Denna tatuering gjorde jag när jag var 18 år, så den är 5 år gammal. Den sitter på sidan av magen, precis bredvid höftbenet.

Denna gjorde jag på Irland för 2 år sedan. Den sitter på sidan av låret, ganska högt upp.

Jag har gjort alla mina tatueringa på ställen där det går att gömma dem med kläder utifall att jag ångrar mig när jag är 70 bast. Än så länge ångrar jag mig som sagt inte men jag kan tycka att delfinen ser lite barnslig ut men jag har bara fått positiva kommentarer när folk har sett den. När man väl gjort en tatuering blir det lätt så att man vill göra fler. Jag har inga planer på att göra fler än men om jag eventuellt gör en till så vill jag ha den bak i nacken. Några fler som har tatueringar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0