Historien om drömskon


Bild: dinsko.se

Dessa skor lade jag undan igår då det var det sista paret i min storlek. Ett skosnöre fattas på ena skon men tjejen i kassan säger att om jag köper dem så tar de bara ett skosnöre från en annan sko och sätter i det där. Idag skulle mamma köpa dem till mig julklapp eller födelsedagspresent, detta visste jag redan så jag fick följa med. När jag säger att ett skosnöre fattas säger en annan tjej i kassan att det inte går att sätta i ett nytt skosnöre. Det är nämligen en söm mellan de olika hålen vilket gör att det inte går att trä igenom. Vem drar ur ett skosnöre ur en sko? Jag förstår inte. Det kan inte ha vart lätt heller. Nu ska skorna i alla fall hämtas i Ringen imorgon. Vilken lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0