Paljetter



Detta köpte jag idag på Myrorna. En randig tröja som det står H&M på i lappen, har letat efter en randig så denna fick duga. Den var lite speciell uppe vid halsen också. Sedan fick det även bli en tröja med paljetter på, jag vet att det ser lite skumt ut med det svarta precis över brösten men den är skit snygg till ett par lite loose fitted jeans. Nu gäller det bara att jag skaffar mig ett par sådana jeans.
Nu blir det ett skönt och varmt bad hemma hos pojken, då får jag sova ut imorgon också!
PS. detta gick på runt en hundring, bra va?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hur gick det med "jag har inga pengar"? Du shoppar ju rätt mkt.

2008-11-18 @ 22:17:08
Postat av: Rebecca

Det ända jag köpt denna månad är de här två plaggen, ett par vantar då jag inte ägde några och en tröja. Allt detta har inte gått på mer än 300 kr.

2008-11-19 @ 17:31:32
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0