Outfits


Klänning: mormors gamla, Kofta: köpt i Frankrike, Väska: Monki, Skärp: Gina Tricot, Skor: Skopunkten

Kavaj: second hand, Klänning: mammas gamla, Väska: Monki, Leggings: Gina Tricot, Skor: Skopunkten, Vit sko: min lillebror

Den första bilden är det jag hade på mig på begravningen och den andra bilden visar vad jag hade på mig idag. Borde vara tvärt om kan man tycka då jag var hel svart idag men min mormor hade önskat ljusa kläder på begravningen och idag råkade det bara bli svart. Nu ska jag dra iväg igen oh återkommer imorgon. Då med lite nya köp.

Kommentarer
Postat av: Angelika

Fint tycker jag att du hade den klänningen. Jag kom på när vi var påväg från Karlstad att jag skulle haft ett smycke jag fått av dem, men det glömde jag tyvärr i Linköping.. :S

2008-10-20 @ 19:43:51
URL: http://angelikas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0