Recension

Ok filmen igår då. Jag såg "Låt den rätte komma in" och den var helt ok. I allmänhet är inte jag en person som diggar svenska filmer allt för hårt men dålig var den absolut inte. Om man gillar sci-fi så ska man absolut gå och se den om man där emot inte gillar filmer som är alldeles för overkliga så är denna inte att rekommendera.
På bion fick man denna goda dryck och jag är helt såld! Det är självklart detta som är hela poängen med gratisutdelning och det fungerad tyvärr på mig. Den är jätte god och innerst inne låtsas jag att den är nyttig också men kalorierna är nog inte jätte låga tyvärr. God är den i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Hej Becca! Håller med dig om att svenska filmer är klass B, om inte lägre. Men på tal om låt den rätte komma in, har du läst boken? Jag tyckte den var bra faktiskt, så det är något jag skulle tipsa om.

Hoppas vi ses imorgon på middagen! Kram

2008-10-24 @ 19:34:04
URL: http://www.metrobloggen.se/LES

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0