Vad jag cravar i affärerna



Ok jag gick runt lite i affärer idag och den röda tröjan på första bilden köpte jag till pojken men det blir nog lite delad vårdnad om den då jag även gillade den själv. Klänningen på bild 2 och 3 är från H&M och jag gillar den jätte mycket. Den gröna är en storlek 34 och den svarta en 38a. Det fanns ingen 36a vilket jag egentligen borde haft då 38an kändes för stor och 34an kändes för kort vilket ni kanske ser i spegeln på höger sida. Kolla skillnaden i längd på de olika klänningarna Sista bilden är pälsjackan från Myrorna som jag nämnde tidigare, skit snygg men fortfarande för stor. Sedan prövade jag även skorna med stort S, men de fanns självklart inte heller i min storlek men snygga som *** är dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0