Fy skäms på mig

Usch vad dåligt det blev med uppdatering men det fanns ingen internetuppkoppling där jag var igår så jag kunde varken blogga igår kväll eller imorse. Men nu är jag hemma igen och är helt slut. För er som tror att skolan är lätt och enkel med tidigare dagar och lediga dagar mitt i veckan så är det inte enkelt. Har suttit med min studiegrupp och försökt göra en uppgift men vi bara fastnade hela tiden. Sedan gymade jag och nu är det mer plugg som gäller. Någon som har lust att bjuda på en resa till något varmt ställe? För här vill jag inte vara längre!

Kommentarer
Postat av: Linda

jobbigt när man fastnar och inte kommer nån vart.

2008-09-01 @ 17:12:51
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0