Trött, trött

Jag är helt slut som vanligt och mina tankar går i 180. Vi ska ha skrivit klart ett examensarbete tills på måndag och jag har 3 av de viktigaste frågorna kvar. Vår lärare är lite flum och därför skulle det inte förvåna mig om hon imorgon sa att det skulle vara klart imorgon då vi inte är i skolan på måndag. Fick precis ett mejl jag inte förstod men av det lilla jag fick fram var att vi tills imorgon skulle ha läst en annan persons arbete och gett feedback, och detta läser jag idag Bra jobbat! Hoppas det är fler som missat det.
Imorgon blir det tyvärr lite dåligt med uppdatering. Jag går i skolan mellan 8 och 17 (ska upp 6 yippie!) och sedan har jag fotbollsmatch så jag åker direkt från skolan dit. Är hemma runt nio, halv tio någon gång. Jag ser inte fram emot det.
Nu ska jag nannna kudde. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0