Hemma i Sverige, med en resväska mindre


Då var jag hemma i Sverige igen. Vaknade ganska så nyss då jag inte kunde sova något alls på flyget så sängen var min första destination. När jag skulle hämta ut mitt bagage på flygplatsen fick jag däremot bara med mig en väska hem. På bandet låg det två väskor och en av dem såg ut exakt som min väska men det var inte min så jag antog direkt att någon tagit fel väska. Eftersom jag alltid har turen att bli bestulen på saker trodde jag att jag aldrig skulle få tillbaka den men den finns tydligen i Linköping och kommer antingen till Arlanda eller hem till mig imorgon. Det finns alltså även goda människor på denna jord =).
Nu ska jag få i mig något att äta och sedan bege mig till gymet. Ska dock ta det lugnt eftersom jag fortfarande är förkyld. Trodde jag hade gått upp jätte mycket i vikt men jag ställde mig på vågen nyss och det var faktiskt inte så stor skillnad, konstigt för jag har ätit som en häst. Vi hörs ikväll. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0