I USA


Nu har jag anlant i USA, woho!! Flygresan gick bra, jag kunde dock inte sova sa mycket. Continental ar daremot ett bra flygbolag, det fanns mycket film att valja pa och man fick bra mat och mycket gratis dryck. Nar jag val gick av planet tog det evigheter! Jag var pa flygplatsen i en timme innan jag kom ut och mottes av min kompis. Passkontrollen tog jatte lang tid och sen fick jag sta i en annu en ko bara for att jag hade godis i resvaskan. Men nu ar jag framme i alla fall och vi ska snart ata hemmagjorda amerikanska hamburgare, far se hur de skiljer sig fran svenska. Spannande! 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hellu:) Fan va nice. Vi flög också me dom när vi åkte dit. Bra bolag!



Vart i usa är du? hur länge e du borta?



Ses på träningen när du dyker upp o shoppa inte för mkt nu ;)



kram annika

2009-08-09 @ 21:47:30
Postat av: Angelika

Låter som en lyxig flygresa ändå.. Hur lång tid tog det? Vad är klockan nu där borta?

2009-08-10 @ 08:25:34
URL: http://angelikas.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Annika: jag bor i new jersey men ar i new york pa dagarna nu den forsta veckan. sen ska vi aka till vermont over helgen. jag ar borta tills nasta torsdag, men landra fredag morgon. ha ha jo jag kommer shoppa massor!! ses pa traningen och lycka till pa matcherna. kram.

Angerlika: mmm den var valdigt bra faktiskt. den tog 9 timmar och just nu ar klockan halv ett. vi ar 6 timmar efter er.

2009-08-12 @ 18:25:37
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0