Jag har sett Frihetsgudinnan!


Idag var vi och sag Frihetsgudinnan (eller Statue of liberty som den heter pa engelska). Vi akte aldrig till sjalva on den ligger pa eller gick upp i den for vantelistan ar tydligen jatte lang men vi tog en bat som akte ganska nara den sa jag fick se den och ta nagra bilder, det rackte for min del. Sen gick vi till en affar som heter Centry 21 dar man kan kopa massa markesklader till billigare priser. Kom hem med mestadels underklader och en troja.
Nu ska vi strax ivag pa bio for att se Julie&Julia. Det har varit en lang med bra dag da vi hunnit med mycket. Imorgon blir det poolhang och sminkshopping. De flesta sover sakert i Sverige just nu men jag sager godnatt anda!
PS. Idag pa nyheterna varnadade de folk for att ga ut for att det var sa varmt. Tror det var upp emot 35 grader ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0