Mer plats för kläderna


Bild: ikea.se

Vi har länge kämpat med mitt rum och hur jag ska få plats med allt på den lilla yta jag har. Problemet med för mycket kläder ökar självklart men även att rummet är fyllt med för mycket saker. Vi har funderat över att ta bort min bokhylla och sätta in en mindre på väggen men nu har vi istället bestämt oss för att jag ska skaffa en till garderob. Jag och mamma ska snart bege oss till Ikea och titta på garderoben på bilden.
Förresten är det fler än jag som inte alls blir hungriga i solen? Skulle precis äta tacos, som är det godaste som finns, men fick bara i mig två sycken. Tvingade i mig en tredje för att orka med träningen. Bara för det kommer jag säkert vara jätte hungrig efter träningen istället.

Kommentarer
Postat av: Käthes mode & skönhet hos Amelia

Fint skåp!! Jag är alltid hungrig oavsett väder. :)

2009-08-04 @ 01:29:55
URL: http://www.amelia.se/kathe
Postat av: Rebecca

*Det var inte lika fint när vi såg det på Ikea. Det var svårare att välja garderob än vad vi trott =).*

2009-08-04 @ 17:37:51
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0