Privileged och chick-lit


Jag har blivit nästan lika kär i serien Privileged som jag är i Gossip girl. Gossip girl är snäppet bättre dock och kan inte vänta tills det börjar sändas igen, någon som vet när nästa säsong startar?
Jag ska nu slänga mig i sängen och se förra söndagens Pirivleged avsnitt och sedan ska jag lägga mig och läsa boken "Inte han" av Shelia O'Flanagan. Boken började lite segt men nu är den jätte spännande. Problemet med mig är att jag vill veta vad som händer nu och inte om 200 sidor så då läser jag den extra snabbt vilket inte är så bra kanske. Samma sak gäller när jag tittar på film, jag vill alltid veta hur lång tid av filmen som är kvar så att jag vet när jag får veta hur det slutar ha ha. Well sån är jag och när jag avslöjade detta för S i USA sa hon att hon var likadan så jag är i varje fall inte ensam. Ha en bra fredagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0