En märklig dag


Bild: lindex.se

Först vill jag bara säga att denna snygging vill jag ha. En underkjol från Lindex. Jag skulle använda den med ett linne över så att den övre delen inte syns och sen när man tar av sig kläderna, om man nu har någon man vill visa sig halft naken för, så har man en snygg svart behå på sig och en underkjol. Sexigt!
Idag har i alla fall varit en märklig dag. Satt först och pluggade teori och när jag sen skulle åka till körskolan så var pendeltåget först försenat och sedan stod vi stilla jätte länge. Sedan bestämde sig tåget för att bara åka till Södertälje hamn och inte till centrum. Jaha tack för den. Då missade jag alltså min körlektion så den blev inte av idag. Sen sitter jag även och klurar på om en person jag känner verkligen är den han säger sig vara. Fick nämligen reda på en en del saker och kan inte bestämma mig för om jag ska vara arg eller tycka synd om honom. Inte alltid lätt att veta vad sanning är eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0