Galen!

Jag blir seriöst galen! Var som sagt hos doktorn idag för att lungröntga mig och när jag är vid receptionen så frågar dem vart jag ska sen för att göra min allmänna hälsoundersökning. Jag ba vaddå jag ska bara göra röntgen. Nej säger de då. Alla ska göra en vanlig hälsoundersökning också och där du ska göra den är dit vi skickar rötgen bilderna, vi skickar dem ju inte till någn abamassad eller så. AAARRRGGGHHHH!!! Jag fick ta bilderna ändå och nu ligger dem i receptionen på sjukhuset tills jag ringer till dem och säger vart dem ska men för att veta det måste jag ju ringa mabassaden som har speciella öppettider såklart så dem kan jag inte få tag på förrän på måndag. Skit vad jobbigt allting är!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Hur är det med dig idag? Kram /M

2009-12-10 @ 19:30:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Det är bra med mig =). Hur är det själv? kram!

2009-12-10 @ 22:14:27
Postat av: Rebecca

Hej!

Det är bra med mig =). Hur är det själv? kram!

2009-12-10 @ 22:14:37
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0