Jag hatar mig själv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om man blir arg på någon kan man bara gå därifrån och inte prata med den personen på ett tag men vad gör man om man blir arg på sig själv och hatar sig själv så mycket att man inte vill vara nära en själv? Just nu vill jag inte veta av mig själv alls, jag hatar mig själv så grymt mycket. Jag skulle ju ha uppkörning, vad gör jag? Jag glömmer min legitimation. Det enda jag skulle ha med mig, en sak skulle jag ha med mig. EN SAK! HUR JÄVLA DUM I HUVUDET FÅR JAG BLI? 1300 kr slängt i sjön. Nästa uppkörning är 13 januari. Det är nästan en månad kvar och innan det måste jag göra teori igen. Jag orkar inte. Imorgon fyller jag år. Det kommer bli den sämsta födelsedagen någonsin!
Update: Jag gick in på nätet och kollade tider och imorgon fanns det en tid i Jakobsberg. Jag vill egentligen köra upp i Södertälje men nu får det bli så här. Är på lite lite bättre humör nu och sitter just nu och läser om uppkörningar i Jakobsberg på olika forum och det är väldigt mycket snack om någon korsning precis vid förarprovskontoret. Det är tydligen något konstigt rödljus men folk vet inte om man får köra där eller ej. Någon som vet vad jag snackar om och vad man i så fall ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0