Lite födelsedags bilder



Här kommer lite bilder från igårkväll. Den tredje bilden är på Koh Phangans goda sallad, som ni ser gick den åt ganska så fort. De har någon sorts dressing på som är super god! Nu ska jag försöka sova för imorgon är det ju julafton!!
PS. Kollade nyss nya tider för teori och uppkörning. Det ser väldigt väldigt mörkt ut. Fösta teoritiden är 19 januari och första uppkörningen efter det är den 8 februari vilket inte går då jag börjar skolan i Australien den 15 februari. Känns så surt då jag vet att det finns en uppkörningstid den 13 januari men eftersom det inte finns något teoriprov innan dess kan jag inte få den tiden. Jag orkar inte med all den här besvikelsen =(.

Update: Glömde ju total bort att ge er min födelsedags outfit så här kommer den:

Tröja (födelsedagspresent): Bik bok, Linne: DAY, Jeans: Fornarina, Skärp: mammas gamla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0