TOEFL test

Igår gjorde jag som sagt ett engelska test, TOEFL testet för att vara exakt och det gick väl sådär. Läsförståelsen gick jätte dåligt, delvis för att jag missförstod, och jag hann inte ens svara på alla frågor i tid. Hörförståelsen gick bra och det gjorde även skrivdelen men taldelen gick inte heller så bra. Det är sjukt jobbigt att sitta i en stor sal där alla runt omkring en pratar in i ett headset och samtidigt veta att de runtomrking troligtvis lyssnar på när du pratar. Det gör mig bara nervös.
Nu ska jag försöka bestämma mig för om jag ska gå till gymet eller om jag ska stanna hemma och träna Zumba istället.

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen vill vinna och har en chans!

Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)

Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.



Här är min länk:

viralboost_10001#/start/linear/3394" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3394



Som tack för hjälpen kommer jag att lotta ut 3 stycken Chubby Angels bland de som skriver tillbaka att de klickat och hjälpt mig. :)

Vinnarna får självklart välja valfri färg: http://zarlei.com/chubby-angels-fran-loulei/

2009-12-12 @ 16:45:59
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0