Skolan som ett fängelse, 20 kronors klänningar och plankan


Tröja: pappas gamla, Kjol: Åhlens, Leggings: Gina Tricot, Jacka: second hand, Halsduk: H&M, Skor: Primark

Så här såg jag ut idag. Dagen har bestått av att jag lärt mig att skolan styrs på samma sett som ett fängelse och som militären, köp av en 20 kronors klänning som jag kan visa sen och att jag stått plankan i 2 minuter (visserligen på knä men ändå). Nu ska jag lata mig ett tag och ikväll är det fotbollsmöte. Känns som om jag levt fotboll de senaste tre dagarna. Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kläderna skulle se mycket bättre ut om du gjorde något åt ditt hår också, nu är det bara helt fel! /trött på modebloggare utan koll

2009-02-11 @ 16:20:44
Postat av: Rebecca

Ja jag kan hålla med om att jag inte hade världens bästa hårdag den dagen men mitt hår är i utväxningsfasen och då ser det ut så där ibland. Sen hinner jag inte alltid fixa det innan fotot ska tas heller men så är det vissa dagar. Så koll har jag allt men det kanse inte alltid syns =)

2009-02-11 @ 18:04:11
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0