Chanel kopia

 
Bild: riverisland.com

Eftersom jag köpte så otroligt mycket på Irland så kommer det ta ett tag att visa upp allt. Får se om jag väntar med vissa grejer tills jag har dem på mig men i vilket fall som helst så köpte jag Kate Moss parfymen Velvet hour på flygplatsen igår. Den var på rea så man fick parfymen samt en body cream för bara 16 euro. I en affär som heter River Island köpte jag även världens underbaraste väska. Den på bilden är vit men jag köpte den i typ beige. Det är lite Chanel 2.55 över den och jag antar att det är den de försökt efterlikna men jag älskar den ändå, speciellt när det står R som i Rebecca på den! Nu ska jag ut på promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0