Chris Brown biljetter



Jag har velat gå på hans konsert, som är på Hovet idag, sedan biljetterna släpptes men jag hade inga pengar då och sedan blev det slutsålt. Idag hittade jag två biljetter på Tradera som jag funderade på att köpa men de var sittplatser och jag vill egentligen ha ståplatser så att man kan stå och dansa. Tycker det är så jobbigt att sitta ner hela tiden när musik är grym och så fort man ställer sig upp så skymmer man alla bakom en. Så vi bestämde oss för att inte köpa. Sedan fick vi ett bättre erbjudande på de biljetterna på Tradera och bestämde oss för att gå, när vi precis hade bestämt oss så var det någon som budade på Tradera. Skit! Dumt av oss, ja ja.
Men om någon annan letar biljetter så kolla både Tradera och Blocket, där finns det en hel del biljetter. De jag tänkte köpa var t.om. för ett rimligt pris, 750 kr för 2 stycken. Nu ligger det ju ett bud på dem men om ni vill gå ikväll så är det ändå ett bra pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0