Hur man kommer in pa krogen. Steg 1

Hej!
Jag ska precis bege mig till varat hotell for att fixa i ordning mig for kvallen. Imorgon blir det Cork och nagra lite lugnare dagar sa darfor blir det partaj ikvall. Jag glomde forut att beratta en rolig och lite underlig sak som hande i torsdags. Som jag sa sa var vi pa en sa kallad pub crawl och vid ett tillfalle skulle vi in pa en cocktail bar. Aldersgransen var 21 och jag ar 23 sa det var egentligen inga problem men jag vet att jag ser yngre ut sa nar vakten sa jag ville se legetimation fran dig, dig och dig sa forstod jag inte riktigt om han pekade pa mig sa jag fragade menar du mig och sedan foll jag. Min klack hade namligen fastnat mellan kullerstenarna sa jag ramla pladask pa rumpan. Eftersom det da var ganska sent sa trodde alla sjalvklart att jag ramlade for att jag var full vilket inte var fallet. Jag trodde aldrig jag skulle fa komma in pa puben efter det men jag stallde mig upp och vakten sa att jag fick komma in anda, utan att visa legetimation t.om. I Sverige hade de bett mig ga direkt. Vi skrattar fortfarande at mitt fall =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0