Irland, landet jag alltid kommer älska


Imorgon bär det av till Irland. Idag har jag varit på promenad och fixat saker inför resan. Vi åker inte förrän morgon kväll så har lite tid imorgon också för att fixa det sista. Jag har semestrat på Irland minst 4 gånger, har tappat räkningen, och har bott där i 9 månader och jag älskar fortfarande det landet. Titta bara på bilderna för att se hur otroligt vacker det är. Sedan är människorna väldigt hjälpsamma också. Jag kommer ihåg vid ett tillfäle då jag var där med min familj. Vi satt i vår bil och tittade på en karta, då kommer plötsligt en man och knackar på fönsterrutan och frågar om vi behöver hjälp med att hitta. Sådan skulle aldrig hända i Sverige, här går vi bara förbi även om någon ligger på marken skadad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0