Pinsamheter...


Jag skämde inte ut mig på Pilates men däremot en stund innan. Jag gick ut ur omklädningsrummet och hade noll koll på vad klockan var, Pilates började klockan 8 och den kunde lika bra vara 8 som fem i 8 när jag var på väg dit så när jag kom till rummet där passet skulle hållas så stod dörren på glänt. Jag öppnade den försiktigt och där inne låg det massa kvinnor på mattor och stretchade. Eftersom jag aldrig har varit på pilates så kunde detta lika bra vara stretching de kör innan de sätter igång passet som streching efter ett annat pass. Jag stod i dörren ett tag och visste inte om jag skulle in eller ut. Tillslut bara frågade jag rätt ut, är detta pilates men det var det tydligen inte! Det var alltså passet innan som höll på att avslutas och mitt i deras avslappnande stretching rusar jag in och ser förvirrad ut ha ha. Bra Rebecca! Men jag bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0