Seven pounds



Igår såg jag filmen Seven Pounds som har premiär i Sverige den 6:te februari. Den var verkligen jätte bra. Jag såg den med min pojkvän och han är en sånn som inte tycker om att läsa vad filmer handlar om innan han ser dem medan jag är tvärtom. När vi såg den här hade ingen av oss läst om den men om ni ska se den så rekommendrar jag att läsa om den först. Jag vet i och för sig inte om det kommer hjälpa men den var väligt invecklad i början och det tog minst en timme innan man började komma in i filmen men när man väl hade kommit in i den så var det absolut värt det. Ett sista tips, ta med er näsdukar. Det kommer behövas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeeen åååååh!

Den hade jag ju tänkt att vi skulle se på fredag juh..........

2009-01-20 @ 18:41:30
Postat av: Rebecca

Åh nej, förlåt =(. Men jag har en idé om vad vi kan äta. Vad säga om hemmagjord pizza? Fick en receptbok av pappa som hette party food och där finns 4 enkla pizza recept.

2009-01-20 @ 19:03:44
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0