Madonna, diva eller ej?


Jag har aldrig varit ett stort fan av Madonna eller hennes musik men i julklapp fick jag boken "Livet med min syster Madonna" som är skriven av Madonnas bror och den blev jag desto mer intresserad av. Jag har nu läst de första 4 kapitlerna och jag visste att Madonna var lite av en diva men inte så överdrivet som hennes bror framställer henne. I boken framstår Madonna som otroligt självisk och jag tycker absolut inte om hur Madonna verkar vara som person. Droger har hon också prövat på. Vad jag mest funderar är över hur Madonna reagerade på hennes bror efter att han skrivit denna bok. Jag skulle då inte bli glad om någon skrev om mig så som det skrivs om Madonna i denna bok, sant eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0