Gym på g


Igår blev det grillning och tårta då killen fyller år på måndag. Kom i säng runt halv ett och vakande vid fem på grund av en dum fluga som surrade runt, nackdelen med sommaren! Vakande för cirka en timme sen och ska snart iväg och gymma. Jag hatar att jag måste åka så himla långt för att gymma då det gymet som ligger närmast mig har stängt under sommaren. Men vad ska man göra?
Update: J*vla skit. Gymet jag skulle till är stängt på lördagar. Varför tror folk att man inte vill träna på sommaren? Det är ju då man vill träna allra mest. Jag orkar verkligen inte åka hela vägen till eriksdal bara för att träna, eller orkar jag? Usch vad trött jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0