Måndag igen

 

 

Detta hittade jag i badrummet i morse. Tandkrämen är nästan slut och min pojkvän vet att jag inte får ut någon när det är så lite kvar så innan han gick till jobbet la han tandkräm på min tandborste. Tack babe!

Då var det måndag igen då. Har sovit hos killen och ska snart bege mig hemåt. Det är mycket i början av denna vecka för mina föräldrar åker bort så jag och lillebrorsan är hemma själv ett tag. Mat ska fixas, körlektioner ska fixas, min garderob ska fixas, det ska lånas pengar och massa sånt. Det finns en del skol- och resrelaterade saker som även jag personligen skjutit upp som måste fixas. Ny vecka, nya arbetsuppgifter!Detta hittade jag i badrummet i morse. Tandkrämen är nästan slut och min pojkvän vet att jag inte får ut någon när det är så lite kvar så innan han gick till jobbet la han tandkräm på min tandborste. Tack babe! Då var det måndag igen då. Har sovit hos killen och ska snart bege mig hemåt. Det är mycket i början av denna vecka för mina föräldrar åker bort så jag och lillebrorsan är hemma själv ett tag. Mat ska fixas, körlektioner ska fixas, min garderob ska fixas, det ska lånas pengar och massa sånt. Det finns en del skol- och resrelaterade saker som även jag personligen skjutit upp som måste fixas. Ny vecka, nya arbetsuppgifter!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0