Me and the subway


Halloj! Jag sitter fanatiskt på sl.se och försöker lista ut vad som är bäst. Jag ska nämligen åka iväg på ytterligare en körlektion snart och eftersom det ligger i Södertälje och stan ligger åt andra hållet och jag bor mitt emellan så vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Ska träna senare ikväll och alternativen är att åka hem efter körlektionen och sen åka och träna men då är jag bara hemma cirka en halvtimme, åka och äta lunch i Skärholmen och sen åka och träna eller åka in till stan och gå i affärer och se åka och träna. Det lutar mot alternativ nummer 2. I vilket fall som helst blir det myckett tåg- och tunnelbaneåkande idag.
Det blir pilates ikväll men även idag var platserna fullbokade och eftersom det böjar såpass sent ikväll blir jag galen om jag kommer dit och det inte finns drop in biljetter. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0