Nu tar jag över Beccasfashion!!!!

Denna bild kommer ifrån franska provance!
Nu tar jag över bloggen för att få lite fart på den hela...
Medans R kollar på MJ minnessermoni så stjäl jag bloggen för en stund.
Det hon missade att skriva igår på min födelsedag var att hon kom med frukost på sängen :)
lurade iväg min för att fixa en korg som vi hade en underbar picknik i meg jordgubbar & vattenmelon som var doppade i choklad :P  och en flaska vitt vin till det hela.
När vi kom hem fixade R en underbar middag till mig som vi njöt mycket av.
Efterrätten fick vi slänga i oss innan vi var tvungna att rusa iväg för filmen Baksmälan.
Vi bestämde oss för att välja 4a filmer och den det var mest platser kvar på skulle vi se.
Det var 136 platser kvar på Baksmällan och 134 kvar på Ice age 3D .
Efter vi kom in i salongen och satt oss kom det ca 20 personer till och hade köpt biljetterna tidigare så hade det blivit Ice Age 3D.
Oj nu ber de i MJ minnessermoni så jag får bara skriva med en hand då den andra fångades av R.
Nog om detta och dags för mode...
Igår bar R en mycket vacker svart  kläning ifrån Primark som hon matchade ihop med en fin kofta ifrån MQ.
Skärpet kommer ifrån R´s snälla kussin och passade perfekt och skorna var ett par snygga svarta ballerina skor .
Själv bar jag ett par blåa Energi jeanse och en tun vit stickad V-ringad tröja tillsammans med ett par vita tygskor och min Reiss jacka.
Hoppas att ni fått en rolig läs stund och att ni komenterar..
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0