Snygga höstskor

Bild: dinsko.se

Jag sprang in  lite affärer efter träningen idag (det blev core) och skorna på bilden är underbara. Tyvärr kan jag inte lägga ut 450 kr på ett par skor men oj vad snygga de är och de har perfekt klack. Skulle leva i dem i höst om jag ägde dem.
När jag gick till tunnelbanan idag stoppade en tjej mig och sa att mitt kors var snyggt och undrade var det kom ifrån. Jag sa då att det kommer ifrån min morfar som fick det av hans kyrka. Man blir glad av sådant. Under veckan har jag även fått en fin kommentar om mitt armband och och färgen på mitt nagellack.
PS. Min värld är inte förstörd och jag är på bättre humör. Är osäker på om allting är helt perfekt ännu men det återstår att se. Det slutade inte i katastrof i alla fall och det tackar jag Gud för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0