Spelzon i köket och hår på verandan


Nästan nyligen hemkommen från en lång abetsdag och vad möts jag av? Jo att köket förvandlats till en spelzon av datorer och kablar och att veranden är fylld med hår från min lillebrors huvud.
Förutom det har jag haft en bra dag. Gjorde bara några fel i butiken och när jag satt barnvakt började vi med McDonalds, fortsatte sedan i en lekpark och avslutade med glass framför filmen Bolt som för övrigt inte är anpassad för yngre barn. Jag satt och skrattade högt medan barnen, 4 och 6 år, tittade konstigt på mig och undrade vad som var så roligt. Var såklart tvungen att se filmen på svenska så kan inte uttala mig om den engelska versionen med duvorna i början av den svenska versionen är sjukt roliga. Ska se den engelska versionen med killen nån annan gång (vad sägs om imorgon?).
Nu är jag helt slut så ska slänga mig i sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Ja, visst är den rolig.. Jag såg den engelska, den är säkert lika rolig. Duvorna är ju to die for.. :)

2009-07-20 @ 10:12:08
URL: http://angelikas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0