Gymhimlen


Idag tränade jag första gången i Eriksdalshallen. Jag har gymkort hos Stockholm stad men har aldrig åkt till Eriksdal då det är ganska lång och det finns närmare gym. Dessa börjar dock stänga för sommaren så jag får då söka mig till andra gym längre bort. Efter att ha gått runt hela Eriksdalshallen för att hitta entrén så kom jag äntligen in. Jag var där för att träna core och efter det sprang jag en kvart på löparbandet. När jag väl hittade till konditionsmaskinerna möttes jag av en underbar syn. En hel massa konditionsmaskiner, jag har aldrig sett så många på ett ställe förut. Det var helt underbart och jag ångrar att jag aldrig tränat i Eriksdalshallen tidigare för det var verkligen ett fräscht och bra gym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0