Somriga naglar


Har precis målat naglarna, vilket troligtvis syns för det är en del utanför men det försvinner sen =). Fick ågot ryck och ville ha nude färgade naglar och när jag hittade det här nagellacket på båten så köpte jag det. Det kommer från Viva la diva och jag tror att det är nummer 6. Jag föredrar ljusa nagar på sommaren och mörkare på hösten/vintern och denna färg är även jätte snygg när man är lite brun!

Jag fick för övrigt en sms förfrågan om jobb imorgon och då jag verkligen behöver pengarna tackade jag motvilligt ja. Så imorgon ska jag upp runt 6 på morgonen då jag börjar jobba klockan 8 i stan. Ska försöka gå upp så sent som möjligt så därför kommer jag inte blogga imorgon innan jag går, ni får en outfit bild när jag jobbat och tränat klart istället. Ska sova snart så jag säger godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0