Arg och irriterad!!!


Jag är jätte arg och irriterad och ledsen just nu. Spelade ju match ikväll och för det första är jag arg över att laget vi mötte tar ner spelare från division tre. Sen när vi gör mål när det bara är några minuter kvar så tror vi att vi ska vinna men då gör de mål i sista minuten och det blir 2-2. Irriterande då det var en match vi förtjänade att vinna för vi var bättre.
Sen är jag arg över att jag åkte direkt från jobbet till matchen, jag gick t.om. tidigare från jobbet, och så får jag sitta på bänken i stort sett hela matchen. Jag spelade kanske 15 min. Träningsnarkoman som jag är så mår jag även dåligt över att jag inte tränade igår eftersom idag inte direkt kan klassas som träning. Sen är jag även bäst på att trycka ner mig själv så här sitter jag nu och känner mig som en tjockis som är sämst på fotboll. Nu ska jag gå och försvinna undet täcket. Klart, slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0