Fotbollstrött


Jag har spelat fotboll sedan jag var 10 år. Självklart ha det funnits tider då jag tröttnat på det men det har aldrig känts som det känns nu. Jag är otroligt trött på fotbollen. Delvis får jag inte den speltid jag tycker jag förtjänar vilket leder till att mitt självförtoende inte är så starkt just nu vilket i sin tur leder till att jag presterar dåligt. Jag har alltid haft dåligt självfötroende, mycket sämre förr än nu dock, och är därför väldigt självkritisk. Den senaste tiden har jag spelat väldigt dåligt och det känns inte alls kul att göra något som man känner sig dålig i. Vet inte om jag ska fortsätta kämpa eller om jag ska ta en paus, får se hur det slutar. 

Kommentarer
Postat av: Annika

känner likadant iaf det om att man har tröttnat lite.. får se hur d känns efter långresan för min del...

2009-05-19 @ 07:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0