6 timmar senare

Usch jag har bara sovit 6 timmar och då gick jag ändå hem lite tidigare än de tjejer som stannade kvar sist. Ska iväg och jobba och springa runt och lämna barn på fotbollsträningar så vi får hoppas att bakfyllan inte sätter igång snart för just nu mår jag relativt bra. Igår hamnade vi i alla fall på Ambassadeur och det var helt okej. Vi var lite för mycket på det stora dansgolvet men tyvärr blir det lite så när man är många med starka personligheter och viljor.
Nu ska jag förrsöka få i mig lite frukost och packa ner alvedon i väskan utifall att ha ha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging!! =D

2009-11-02 @ 23:31:44
Postat av: Rebecca

Tack!

2009-11-03 @ 08:12:56
URL: http://beccasfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0