Outfit från i fredags


Body: Gina Tricot, Shorts: second hand

God morgon!
Här kommer outfiten från i fredags som jag lovade er, det var det jag hade på mig på erotikmässan.
Igår var en väldigt trevlig utgång, vi var på Village även denna gång men vi var faktiskt mer på nedre dansgolvet än där uppe. Jag tror att jag mår okej idag med tanke på allting jag drack men däremot har jag typ ont i hela kroppen. Jag vet inte alls hur jag spelar fotboll för jag har träningsvärk i både armar och mage (?). Men magen kanske beror på pilatesen i fredags, hm.
Idag fyller i alla fall min mamma år så det blir födelsedagsfirande här hemma och så är det ju första advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0