Trubbel i paradiset

Igår var jag och såg Trubbel i paradiset och den var faktiskt väldigt rolig men även seriös ibland vilket resulterade i en bra mix. De skämtade en del om den amerikanske kedjan Applebees och ingen i biografen skrattade. Jag ville egentligen skratta högt men försökte hålla mig då folk skulle tro jag var knäpp eftersom de flesta troligtvis inte vet vad Applebees är och inte förstår skämtet. Om ni går och ser filmen så kan jag i alla fall meddela att Applebees är en stor amerikansk matkedja där man kan äta i stort sett vad som helst. De är mest familjer som går dit och det är ett sånt ställe man absolut inte går och äter själv på.
Nu ska jag äta frukost och sedan försöka gå ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0