Choklad och Idol

Jag vill inte lägga upp bilder för då måste jag spara dem på familjens dator så det blir bildfritt ikväll. Just nu ligger barnen och sover och jag tittar på Idol och äter choklad, mysigt!
Jag har passat dessa barn 2 gånger tidigare, flickan en gång och pojken en gång. De gångerna gick det inte alls bra men idag är jag jätte nöjd för det har gått jätte bra. Det är ju delvis bäst att jag nu får betalt för 4 timmar till utan att egentligen behöva göra något men samtidigt hade det ju varit mysigare att sitta hemma framför sin egen tv men jag ska absolut inte klaga! Det blir partaj imorgon så jag behvöer inte vara ledsen över att behöva jobba idag.
Nu fortsätter Idol. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0